Sabtu, 2 November 2013

Tragedi november

Allah..syukur atas nikmat dan karuniaMu
Yang beri aku peluang untuk menikmati segala bentuk rezekiMu

Ya,masih terkejut..masih trauma..sesekali tumpah air mata tanpa sebab..dek kerana tragedi kelmarin yang betul2 buat aku terkejut..sampai kini..masih berkurung..menyendiri..mencari hikmah yang tersembunyi..mencari erti yang perlu kufahami..

Ya,inilah fitrah manusia,yang mungkin saja kaget itu menjadi tindakan semulajadinya..
Ini cara Dia menegurku barangkali
Memang tidak terjadi sewaktu aku melakukan kebiasaanku.. 
Terjadi secara tidak sengaja..buat aku rasa lebih bersalah..bersalah pada ibu..

Maafkan orang ibu..orang yang salah..orang yang patut bertanggungjawab atas kesalahan orang..bukan ibu..orang yang tak hati2..jadi orangla yang patut tanggung..

Dua2 menelan kos yang tinggi untuk baik pulih..aku tak mampu..begitu juga ibu..ikhtiar cari wang..jpa pun x mencukupi..tp ini salah aku..jadi aku yang patut bertanggungjawab atas itu..aku yang patut ikhtiar..bukan ibu yang sudah terlalu banyak benda mahu difikirkan..

B.U.N.T.U
Hanya Dia yang tahu
Sedang aku masih terpinga2..
Gian mencari erti atas tragedi ini

Permulaan yang agak tragis
Harap pengakhirannya baik2 saja
Hasbiyallah wanikmal wakeel
Gambar:sebahagian rayyan yang terluka..bahagian tepi juga..dalam bonet depan juga..:'(

Tiada ulasan: