Khamis, 24 Mac 2011

java ku...

bismillahirrahmanirrahim..

sebenarnya sekarang ni saya sedang menjalani JAVAtest di MSC 02..

rasa2nya sudah melengkapkan semua jawapan..
tp entahlah..
hanya tuhan yang tahu apa natijahnya..

pengawas peperiksaan dah mengumumkan lagi satu minit..
tapi rasanya tak tahu apa lagi yang nak diubah..
memanglah kertas penuh..panjang berjela...
tp bab2 coding ni..
kalau hafal menononga memang susah sikit nak ingat dan paham..
kena selalu guna 'coding2' ni agar senang nak terpahat dalam minda...

apepun..
saya telah cuba yang terbaik..
biar Allah sahaja yang menilainya..
cuma kadang2..
saya terkilan...
sebab saya ada syak ada antara sahabat2 saya yang meniru dan cuba2 untuk meniru..
saya tak berani nak menyatakan kesahihannya..

tp itu bab iman..
jika seseorang itu beriman pada saat tersbut..
sudah pasti dia tidak akan melakukan hal2 yang sedmikian kerana dia tahu bahawa adanya tuhan yang memerhati setiap gerak gerinya....

apapun..
saya doakan agar Allah memberi kesedaran pada orang2 ini untuk menyedari kesilapan dan cuba untuk menebusnya dan jujur dengan diri sendiri..
sebab keberkatan itu penting..

dan saya harap agar Prof saya pertimbangkan segala usaha kami dan bukan jawapan kami..
kerana sesungguhnya memang kami tidak mampu lagi..
dan kami akan terus berusaha ke arah yang lebih baik..

skian...
wallahua'lam..

#nuhassilu biha birridho..#

4 ulasan:

nemesis3891 berkata...

java???? wow. wow.

hanim yusra berkata...

minat ker?

nemesis3891 berkata...

minat la jugak komputer2 ni.. tapi tak la pandai kan...=)

suke edit video dgn gambo je...

~ety~ berkata...

baguslah tu ade minat..bleyh dipupuk...