Jumaat, 22 Mei 2009

bermula jejak ilmu..


bismillahirrahmanirrahim..segala puji bagi Allah tuhan sekalian alam..selawat dan salam ke atas junjungan Rasul SAW.. esok hari..ana akan mendaftarkan diri ke usim..selepas subuh..kalau tiada halangan..InsyaAllah ana akan bertolak ke usim..perjalanan dari rumah ana ke usim mengambil masa lebih kurang 1 jam lebih..hmm..berdebar pula rasa hati..tapi..ana akan berusaha semampu ana untuk menuntut ilmu di bumi usim..bukan masa tuk ana bersenang lenang..sekarang telah bermula detik mengejar cita2 yang diimpi..dan insyaAllah jika berkesempatan akan ana coretkan sedikit sebanyak ilmu yang bermanfaat jika ada kelapangan...di harap ana dapat kuat dari segi gaan dan cabaran hidup..doakan ana ye sahabat2..wallahua'lam...assalamualaikum..

3 ulasan:

Khazinatul_Asrar berkata...

Ahlan wasahlan ila USIM dik ;)
Akak menanti kedatangan adik2.. Maaf xdpt nak sambut, akak di rumah (gombak) sebab ada hal family. Kalau x, akak akan jd urusetia program taaruf adik2 tamhidi. InshaAllah, nanti jumpa ya :).

Ambil kos apa ya? Mohon email akak - sirrulasrar@gmail.com

Jzkk ^__^

mie berkata...

insyaALLAH..semoga berjaya.. :)

Liana Manjaku berkata...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...dah buat keputusan yer.. Ummi doakan semoga berjaya mengejar cita2. Menjadi mahasiswa...memang zaman yang sangat manis untuk kita kenang tp bukan tempat untuk bersenang lenang.
Sekali lagi Tahniah