Sabtu, 7 September 2013

Infosys 10

Alhamdulillah...sudah hampir 3 minggu semenjak kami di sini pada 18 hb yg lalu...macam2 pengalaman yg dirasakan....rsanya terlalu pantas masa berlalu...bermacam gaya dan ragam yg dipertontonkan....dan juga bermacam perkara yg mengajarku...
Kala ini...tak dapat aku uraikan bagaimana perasaanku...bukan apa....cuma terkadang bukan semua yang dibebani gampang untuk dikongsi...hanyasanya pabila ia sendiri dialami dan dirasai..baru tertempelak pada diri sendiri...
Mungkin sekarang,musibah yg menimpa itu hanya petunjuk dariNya supaya aku lebih memaksa diri untuk melakukan apa yg Dia kehendaki...kerana itu aku harus lebih mujahadah dengan tidak begitu mengambil endah akan kesesakan perasaan yg dirasa sebaliknya cuba untuk perlahan2 bangkit mengambil hikmah darinya...

#semoga kad bank dapat dibuat semula...semoga tiada apa2 yg hilang

#semoga hp boleh diguna semula..semoga ia tidak begitu memakan wang

#semoga exam java dapat kutebus kembali kegagalan pada infosys lepas dan juga kegagalan test minggu lepas

#moga fyp ku dapat ku fahami sebaiknya dan dapat ku teruskan dan siap pada waktunya

#semoga aku layak bergelar student ISA

#semoga aku berperangai seperti AKHOWAT

#semoga mutabaahku istiqomah

#moga ibuku dapat tersenyum

~nuhassilu biga birridho~

Tiada ulasan: