Khamis, 15 Januari 2009

INTEGOMB..dalam kenangan..

Bismillah..hmm..sedar tak sedar..sudah masuk tahun 2009...namun,kerinduan terhadap alam persekolahan sering mengasak kotak fikiran..hmm..ntahlah..serasa ingin kembali ke sana..

Integomb..pelbagai kenangan yang menggamit jiwa dan rasa..suasana belajar bersama..makan bersama..berbincang bersama..suka duka mengajar erti redha dan takwa..dahulu..ketidak pandaian membahagi masa menjadikan diri ini ingin segera pulang ke desa..namun..kekesalan bertandang kini tatkala kesepian menyelubungi diri..penantian satu penyeksaan..





SPM..hanya doa tawakkal dipanjatkan..agar kecemerlangan milik bersama..buat guru2..hamba ini masih merinduimu..perjuangkanlah amanah yang dipikul tengan telus dan jujur..semoga kerahmatan menyinari lubuk perasaan..buat sahabat2..walau jauh di mata..namun kalian tetap di hati..marilah bersama eratkan ukhuwah..agar sillah sentiasa berkekalan..




Buat adik2 usrah dan halaqah sekalian..ukhti rindu padamu..perjuangkanlah syiar islam ini..agar dikau sentiasa berada atas sirat mustaqim..buat adik2 mt..walaupun sukar membahagi masa antara tugas dan pelajaran..namun akak sentiasa berdoa agar antum semua beroleh kejayaan dan ketenangan..ikhlaskanlah diri..kerana sesungguhnya,sesiapa yang menolong agama-Nya..nescaya Allah akan menolong kita..




Buat ahli2 PPI dan BUDI ..janganlah antum merasakan tugas ini satu bebanan..sebaluknya, jadikanlah satu cabaran dan kekuatan untuk menimba pengalaman..bersyukurlah kerna Allah telah memilih antum menjadi pembela agama yang luhur ini..




Buat sahabat2 ana..yana,dayah ms,dayah jmllail,hajar,madiha,wawa,leha,aziim,syuk,fauzi,din,nazrin..semoga kalian tegar memperjuangkan agama Allah yang suci ini..

Buat rakan2 mt sekalian..ana sayang antum semua..segala nasihat dan teguran sentiasa dalan hati ana yang sentiasa memperbaiki diri ana dari masa ke masa..azz,din,naqib,syuk,shira,nadiah,rabi..uhibbukum ajmaiin..buat dormmate ana shira..smoga dikau sentiasa gembira..




Buat pengawas2 skolah..ana harap..antum semua tidak mengkhianati tugas yang diberi..terima kasih atas sokongan padu antum..semoga tuhan membalas amalan baik antum..antumlah oenggerak kecemerlangan disiplin sekolah..oleh itu,gunakanlah kepercayaan yang diberi sebaiknya..



Buat rakan-rakan 1AF 04,2AF 05,3AB 06,4AB 07,5AB 08..jerit payah bersama sewaktu belajar sentiasa dalam ingatan..terima kasih atas sokongan dan bantuan selama ini..ana hargainya..



Buat rakan2 batch f5(fifth fivers)..fasi2..anak2 buah..mt batch..ana seronok bersama antum selama memperjuangkan spm..semoga kita semua beroleh kejayaan straight A1 dalam spm 2008..ameen..maaf jika ada yang tidak menyenangkan..ingatan ana terhadap kalian senantiasa diiringi dengan doa..




Dan..buat junior2..adik2 f3 2008..adik2 aras makmur 2008..ahli2 sejahtera tiga 2004.2005,dan2006..ahli makmur 4 2007..ahli2 hijau zamrud...akak2 n abang2 n adik2 integomb..dan semua warga integomb..semoga ukhuwah yang terbina sentiasa berkekalan..




Maafkan ana atas segalanya..atas kekhilafan dan kekasaran dalam memimpin..dalam ketidakjujuran..dalam perasaan yang kurang menyenangkan..mohon maaf atas segalanya..nuhassilu biha birridho..

Tiada ulasan: